Patsy Cline - Cry Not For Me



Cry Not for Me(私の為に泣いてるんじゃない)

Cry not for me my love
When I am far away
There’s nothing more to say
Cry not for me
Cry not for me my love
You’ve found another thrill
And though I love you still
Cry not for me

Love is a golden rose
That grows within your heart
Unless the petals fade
And fall apart
Cry not for me sweetheart
But if a tear should start
Cry not my broken heart
Cry not for me

There is a golden rose
That grows within your heart
Unless the petals fade
And fall apart
Cry not for me sweetheart
But if a tear should start
Cry not for my broken heart
Cry not for me

私は私の愛に泣く
私は遠く離れて
何も伝えることは出来ない
私の為に泣いてるんじゃない
私は私の愛に泣く
あなたは別のスリルを見つけた
私はまだあなたを愛しているから
私の為に泣いてるんじゃない

愛はゴールデン ローズ
あなたの心の中で育つ
花びらをフェードしない限り
バラバラになります
私は愛しい人の為に泣く
だから涙がこぼれたとしても
私の壊れた心の為じゃない
私の為に泣いてるんじゃない

愛はゴールデン ローズ
あなたの心の中で育つ
花びらをフェードしない限り
バラバラになります
私は愛しい人の為に泣く
だから涙がこぼれたとしても
私の壊れた心の為じゃない
私の為に泣いてるんじゃない

z8688.jpg

スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

370815hideto

Author:370815hideto
英人の単車魂へようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
Twitter
ここからどうぞ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR