The Platters - Only You (And You Alone) (Original Footage HD)




"Only You"

Only you can make this world seem right
Only you can make the darkness bright
Only you and you alone
Can thrill me like you do
And fill my heart with love for only you

Only you can make this change in me
For it's true, you are my destiny
When you hold my hand
I understand the magic that you do
You're my dream come true
My one and only you

Only you can make this change in me
For it's true, you are my destiny
When you hold my hand
I understand the magic that you do
You're my dream come true
My one and only you

(One and only you)

あなただけが
この世の中のすべて正しいんだと思わせてくれる
あなただけが
その暗闇をきらきら輝いたものにしてくれる
あなただけが そう あなた一人だけなんだ
僕をこんなにドキドキさせてくれるのは
そして僕の心はあなたへの愛でいっぱいなんだ

あなただけが
この僕を変えることができるんだ
なぜなら本当に
あなたは僕の運命の人だから
あなた が僕の手を取ると 僕にはわかるんだ
あなたの魔法にかかってしまうって
あなた は僕が夢に描いていた人なんだ
僕のたった一人の人 そう あなただけなんだよ

あなただけが
この僕を変えることができるんだ
なぜなら本当に
あなたは僕の運命の人だから
あなた が僕の手を取ると 僕にはわかるんだ
あなたの魔法にかかってしまうって
あなた は僕が夢に描いていた人なんだ
僕のたった一人の人 そう あなただけなんだよ


スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

370815hideto

Author:370815hideto
英人の単車魂へようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
Twitter
ここからどうぞ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR