CARPENTERS - ONLY YESTERDAY



After long enough of being alone
Everyone must face their share of loneliness
In my own time nobody knew
The pain I was goin' through
And waitin' was all my heart could do

Hope was all I had until you came
Maybe you can't see how much you mean to me
You were the dawn breaking the night
The promise of morning light
Filling the world surrounding me
When I hold you

Baby, baby, feels like maybe, things will be all right
Baby, baby, your love's made me

Free as a song, singin' forever

Only yesterday when I was sad and I was lonely
You showed me the way to leave the past and all its tears behind me
Tomorrow maybe even brighter than today
Sinc I threw my sadness away
Only yesterday

I have found my home here in your arms
Nowhere else on earth I'd really rather be
Life waits for us, share it with me
The best is about to be
So much is left for us to see
When I hold you

Baby, baby, feels like maybe, things will be all right

Baby, baby, your love's made me
Free as a song, singin' forever

Only yesterday when I was sad and I was lonely
You showed me the way to leave the past and all its tears behind me
Tomorrow maybe even brighter than today
Sinc I threw my sadness away
Only yesterday



あまりにも長いあいだ独りぼっちで居すぎると
みんなそれぞれの寂しさに向き合わなければいけなくなるの
私が乗り越えてきた痛みも時間も
誰も知ることはなかった
私の心にできるのは
待つことだけだったの

あなたが現れるまで
私には希望しかなかった
あなたとの出会いが私にとって
どれほど意味があるものか
きっとあなたには分からないわ
あなたは夜を終わらせる夜明け
朝の光の約束
あなたを抱きしめると
私を取り巻く世界が満たされるの

ベイビー
きっと大丈夫だって感じるの
ベイビー
あなたの愛が私を自由にしてくれたの
永遠に歌い継がれる歌のように

つい昨日まで
私は悲しくて寂しかったの
過去の苦しみや涙を忘れる方法を
あなたは教えてくれた
きっと明日は今日より輝くでしょう
悲しみを捨てたから
つい昨日のことよ

あなたの腕の中に自分の居場所を見つけたの
他に居たい場所なんて 地球上のどこにもないわ
人生は私たちを待っていてくれる
私と分かち合いましょう
最高の時が訪れようとしている
見るべき世界がたくさんあるの
あなたを抱きしめるとき

ベイビー
きっと大丈夫だって感じるの
ベイビー
あなたの愛が私を自由にしてくれたの
永遠に歌い継がれる歌のように

つい昨日まで
私は悲しくて寂しかったの
過去の苦しみや涙を忘れる方法を
あなたは教えてくれた
きっと明日は今日より輝くでしょう
悲しみを捨てたから
つい昨日のことよ
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

370815hideto

Author:370815hideto
英人の単車魂へようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
Twitter
ここからどうぞ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR