Del Shannon - Runaway (Rare Stereo Version)



悲しき街角(邦題)

僕は歩きながら考えている
何がいけなかったんだろう
僕らの愛はあんなにも強かったのに
ふたりがやってきたことを考えながら歩き続ける
まだ僕らの心が新鮮だった頃のことを

僕は雨の中を歩いている
涙がこぼれる、心が痛むよ
君がここにいてくれたらいいのに
この惨めさを終わらせて欲しい

どうしてだろう、どうして、どうして??
何故、彼女は逃げて行ったんだろう
今、彼女はどこにいるんだろう
僕の愛しい逃亡者
逃げて、逃げて、逃げていった愛しい人

僕は雨の中を歩いている
涙がこぼれる、心が痛むよ
君がここにいてくれたらいいのに
この惨めさを終わらせて欲しい

どうしてだろう、どうして、どうして??
何故、彼女は逃げて行ったんだろう
今、彼女はどこにいるんだろう
僕の愛しい逃亡者
逃げて、逃げて、逃げていった愛しい人

"Runaway"


As I walk along, I wonder
A-what went wrong with our love
A love that was so strong

And as I still walk on, I think of
The things we've done together
While our hearts were young

I'm a-walkin' in the rain
Tears are fallin' and I feel the pain
Wishin' you were here by me
To end this misery

I wonder
I wah-wah-wah-wah-wonder
Why
Why, why, why, why, why
She ran away

And I wonder
Where she will stay
My little runaway
A-run, run, run, run, runaway

I'm a-walkin' in the rain
Tears are fallin' and I feel the pain
Wishin' you were here by me
To end this misery

And I wonder
I wah-wah-wah-wah-wonder
Why
Why, why, why, why, why
She ran away

And I wonder
Where she will stay
My little runaway
A-run, run, run, run, runaway
A-run, run, run, run, runaway
A-run, run, run, run, runaway


ベンチャーズで歌って頂戴よ
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

370815hideto

Author:370815hideto
英人の単車魂へようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
Twitter
ここからどうぞ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR