Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich - The Legend Of Xanadu - HQ




You’ll hear my voice, on the wind, cross the sand, if you should return to that black, barren land that bears the name of Xanadu.
Cursed, without hope, was the love that I sought, lost from the start, was the duel that was fought to win a heart in Xanadu.

Now no footprints leave no traces
only shadows move in places, where we used to go.
And the buildings, open to the sky,
all echo with the vultures cry as if to show.
Our love was for a day, and doomed to pass away,
In Xanadu, In Xanadu, In Xanadu!

Instr. :

In Xanadu, In Xanadu, In Xanadu!

(Spoken) What was it to you that a man laid down his life for your love?
Were those clear eyes of yours ever filled with the pain of tears and grief?
Did you ever give yourself to any one man in this whole wide world?
Or did you love me and will you find your way back one day to Xanadu ?

You’ll hear my voice, on the wind, cross the sand, if you should return to that black, barren land that bears the name of Xanadu.

In Xanadu, In Xanadu, In Xanadu, In Xanadu


あなたは私の声を聞くだろう、風に乗り、砂漠を越えて、もしもあなたがあの漆黒、ザナドゥの名を冠される不毛の地に戻らねばならないなら。
呪われた、希望もない、それが私が求めていた愛だった、始めから失われていた、ザナドゥの心に勝つために戦っていた決闘だった。

今は足跡も形を残していない
ただ影たちが動くその場所、わたしたちがよく行ったところ。
そして建造物たち、空に向って開き、
ハゲタカたちの鳴き声と一緒のすべてのこだまがまるで見えるようだ。
私たちの愛は一日のためだった、そして悪しき運命は過ぎ去った、
ザナドゥで、ザナドゥで、ザナドゥで!


ザナドゥで、ザナドゥで、ザナドゥで!

(語り)あなたへの愛のために人生を投げ出した男はあなたには何だったのか?
あなたのその澄んだ瞳は涙の悲しみと苦痛に満ちていたのか?
この広い世界中で、あなたは今までに一人の男にあなた自身を与えたことがあったか?
あるいは、あなたは私を愛し、そしていつの日にかザナドゥに帰る道を見つけるだろうか?

あなたは私の声を聞くだろう、風に乗り、砂漠を越えて、もしもあなたがあの漆黒、ザナドゥの名を冠される不毛の地に戻らねばならないなら。

ザナドゥで、ザナドゥで、ザナドゥで、ザナドゥで

*「邦題:キサナドゥーの伝説」これも彼らのオリジナル!ジャガーズがカバーです!
ザ.ジヤガーズ版
なかにし礼訳詞

おー 愛に生きて死のう

あなたを つれてゆこう

はるかなキサナドゥ

おー 愛が生きるすべて

砂漠の中にねむる花園 キサナドゥー

あなたとふたりで

愛だけに燃えて暮らしたい

愛するものだけが行ける国なのさ

いつかは



なにもいらない愛がいのち

キサナドゥ キサナドゥ キサナドゥー



なにもいらない愛がいのち

キサナドゥ キサナドゥ キサナドゥー



おー愛に生きて死のう

あなたを つれてゆこう

はるかなキサナドゥー

キサナドゥー・OLE!
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

370815hideto

Author:370815hideto
英人の単車魂へようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
Twitter
ここからどうぞ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR